Ce beneficii am daca imi fac cont Sole?
Contul Sole iti aduce o multime de bucurii:
1. Finalizezi comenzile mult mai rapid.
2. Poți salva produsele tale preferate în lista de favorite.
3. Creezi colecții proprii, după gustul și stilul tău.
4. Devii parte dintr-o comunitate pasionată de frumos.
5. Intri automat în programul de loialitate cu puncte CashBack.
6. Ai acces la Programul de Afiliere pentru recompense suplimentare.
Colectiile sunt liste personalizate in care iti poti grupa produsele favorite: de la machiaj si cosmetice pentru ingrijire personala, pana la aparate electrice si accesorii. Le poti face publice si deveni o sursa de inspiratie in comunitatea noastra. Nu stii de unde sa incepi? Uite cateva sugestii: trusa de machiaj, ingrijire de zi cu zi, gadgeturi de beauty, vara la mare, senzatii florale, vacanta de vis sau orice alta tema iti reflecta stilul.
Cum pot anula o comanda?
Cel mai usor este sa anulezi comanda direct din contul tau Sole. La sectiunea “Comenzi”, daca apesi pe “Detalii”, sub toate informatiile legate de comanda ai butonul “Anuleaza comanda” atata timp cat comanda nu a fost procesata. Apasa-l si comanda e gata anulata. Daca nu te descurci, ne poti trimite un e-mail la info@sole.ro.
Cand primesc comanda?
Termenul de expediere este cel afisat in pagina produsului in momentul cumpararii. Expedierea este atunci cand coletul pleaca de la noi din depozit. Odata ce expediem coletul, puterea sta in mainile curierului. Te tinem la curent in timp real privind statusul comenzii in contul tau Sole, la sectiunea Comenzi > Detalii.
Cat costa livrarea?
"Costul livrarii difera in functie de metoda aleasa si il vei vedea afisat inainte de finalizarea comenzii. Iar daca valoarea cosului tau este de cel putin 150 de lei, livrarea este din partea noastra!
Ai mai multe optiuni de plata la indemana: poti achita comanda online folosind punctele tale cashback, un card bancar, PayPal, numerar la livrare sau in rate printr-o banca partenera.
Care produse beneficiaza de garantie?
Aparatele electrice de ingrijire personala au garantie de 24 de luni daca esti persoana fizica si de 12 luni daca esti persoana juridica. Accesoriile vin cu o garantie standard de 6 luni. Pentru produsele consumabile nu se ofera garantie, ci doar un termen de valabilitate, pe care il poti verifica pe ambalaj.
Ce fac daca am un produs defect?
Daca ai o problema, se rezolva in 3 pasi simpli:
1. Intri pe platforma www.service-return.com si accesezi sectiunea “Trimite in service”. Completezi informatiile solicitate si validezi cererea.
2. Cererea e procesata iar un curier rapid ajunge la tine pentru a ridica produsul si documentele necesare pentru reparatie.
3. Dupa reparatie il primesti inapoi acasa tot prin curier rapid. Costul transportului si reparatiei pentru produsele in garantie este acoperit de noi.
Ce fac daca m-am razgandit si nu mai vreau produsul?
E ok sa te razgandesti. Ai la dispozitie 30 de zile pentru a returna produsul. In primele 14 zile completezi cererea de retur si mai departe te ajuta partenerul nostru Service Return, caruia i-am dat in grija partea de retur. Daca te gandesti sa returnezi produsul, nu il utiliza. Pastreaza intacte ambalajul original, etichetele si, daca este cazul, accesoriile produsului, certificatul de garantie si alte documente pe care le-ai primit la cumparare.
Care produse se pot returna?
Poți returna orice produs nefolosit. Inclusiv produsele consumabile – produse de machiaj sau îngrijire – dacă sunt sigilate și în ambalajul original.
Pot sa returnez doar o parte din produse?
Da, bineînțeles. Poți returna doar o parte din produsele comandate, fără nicio problemă.
Cum returnez un produs?
Returul se rezolva in 3 pasi simpli:
1. Intri pe platforma www.service-return.com si accesezi sectiunea "Returneaza un produs". Completezi informatiile solicitate si validezi cererea.
2. Dupa procesarea cererii, un curier rapid ajunge la tine pentru a ridica produsul si documentele necesare pentru validarea returului.
3. Dupa receptia coletului, primesti o confirmare de la Service Return si, daca totul este in regula, banii inapoi.
Produsul trebuie sa fie in starea de la vanzare: cutia sa nu fie deteriorata sau incompleta, produsele si componentele sale sa nu aiba urme de folosire, iar coletul sa fie insotit de copia documentului de achizitie (documentul il regasesti in contul tau de client).
După ce returul ajunge la noi și este verificat, banii îți vor fi restituiți în maximum 14 zile calendaristice.
Poți plăti comanda cash, direct curierului, în momentul livrării. Vei primi o dovadă de plată care ține loc de chitanță fiscală.
Poți achita comanda în rate prin unul dintre partenerii noștri: BRD Finance, Card Avantaj, Alpha Bank, Garanti Bank și StarBT. Alegi numărul de rate în funcție de oferta băncii. Fiecare program are condiții specifice.