Returul produselor

Retur

Daca nu esti complet multumit de un produs cumparat, ai la dispozitie 30 zile de la achizitionarea produsului sa-l returnezi si sa iti recuperezi banii (in primele 14 zile este necesar sa completezi cererea de retur iar in urmatoarele 16 zile produsul va fi trimis catre retur). Te ajuta partenerul nostru, Service Return, lider european in managementul retururilor. E simplu:

1. Intra pe platforma www.service-return.com si acceseaza sectiunea "Returneaza un produs". Completeza informatiile solicitate si valideza cererea.

2. Dupa procesarea cererii, un curier rapid va ajunge la tine, la adresa indicata, pentru a ridica produsul si documentele necesare pentru validarea returului.

3. Dupa receptia coletului, primesti un raspuns de la Service Return si gata, s-a rezolvat.

La receptionarea coletului, Service Return verifica daca toate componentele sunt in starea de la vanzare: cutia sa nu fie deteriorata sau incompleta, produsele si accesoriile sa nu aiba urme de folosire, iar coletul sa fie insotit de copia documentului de achizitie si/sau garantie in original. Daca totul este in regula, primesti o confirmare si in scurt timp banii inapoi.


Esti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităţilor şi funcţionării produselor.

Daca produsul a fost achizitionat prin partenerul nostru Emag, trebuie sa accesezi www.emag.ro si sa completezi formularul de returnare produs de la sectiune Suport Clienti.

 

Dispozitii legale

In conformitate cu dispozitiile art. 9 din OUG 34/2014, cumparatorul, nemultumit de performantele sau calitatea produsului, sau daca constata ca produsul nu corespunde cerintelor sale, are dreptul de a denunta unilateral contractul in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului. In cazul denuntarii contractului, produsul trebuie sa fie in starea de la vanzare, insotit de toate accesoriile, manualele de utilizare si eventualele softuri incluse, precum si certificatul de garantie (original), iar cutia acestuia sa nu fie deteriorata.

 

In conformitate cu prevederile art. 13 din OUG 34/2014 rambursarea sumelor achitate pe produs se va face in cel mult 14 zile de la data la care produsul ajunge fizic la noi, clientul avand obligatia sa trimita coletul catre noi in termen de 14 zile de la data denuntarii contractului, in caz contrar putem amana restituirea contravalorii produselor achitate pana in momentul in care produsul ajunge fizic la noi.

Important

Acest serviciu este asigurat de partenerul nostru Service Return.

http://www.service-return.com/

Nu fac obiectul denuntarii unilaterale a contractului produsele deteriorate sau care prezinta defectiuni din culpa cumparatorului, precum si cele care au fost desfacute ori ale caror piese au fost inlocuite si nici produsele nefunctionale care fac obiectul reparatiilor sau inlocuirii lor in baza garantiei.

 

Conform art. 16 din aceeasi ordonanta, sunt exceptate de la dreptul de returnare urmatoarele:

 

- produsele al caror pret depinde de fluctuatiile cursurilor pietei financiare care nu pot fi controlate de comerciant;

 

- produsele executate dupa specificatiile consumatorului sau personalizate la cererea acestuia, precum si cele care prin natura lor nu pot fi returnate sau cele care se deterioreaza ori se degradeaza rapid;

 

- inregistrarile audio, video sau programele informatice in cazul in care sunt desigilate de catre consumator;

 

- produsele confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;

 

- produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator;

 

Pentru informatii suplimentare legate de returul produselor, puteti trimite un e-mail la adresa info@soleshop.ro sau puteti accesa pagina Contact si completa formularul online.