Gucci, brandul clasic al milenialilor

Odata cu retelele de socializare, s-a intamplat un fenomen amplu de refocusare a tonului in fashion. Brusc, regulile care altadata erau stabilite limpede, de doua ori pe an, de catre marile case de moda, au trecut in mana consumatorilor. Expresivitatea street fashion  a devenit un element esential in stabilirea trendurilor, iar colectiile au inceput sa ilustreze, sa integreze tendinte naturale si sa puna mai mult accent pe inteligenta emotionala a brandului.

In scena intrasera deja milenialii, un alt tip de consumatori, mult mai atenti la branduri pe care sa le asimileze atata timp cat vorbeau in termenii, valorile si starea lor de spirit. Cu alte cuvinte, nu mai era de ajuns o eticheta cu greutate pentru ca un obiect sa devina dezirabil, iar branduri de nisa au inceput sa inlocuiasca branduri de renume. Daca unele dintre marile case de moda au ratat startul, cateva au intuit fenomenul si au virat spre noile reguli din fashion, punand in valoare exact aceasta dimensiune noua in care clientul devine un partener, co-autor al tendintelor, o persoanalitate dinstincta care doreste ca obiectele folosite, de la articole vestimentare, parfumuri sau accesorii sa il reprezinte iar eticheta sa fie o continuare a individualitatii sale.

Gucci a intuit oportunitatea

Ori de cate ori in lume se schimba o ordine, exista varianta ca un brand sa se agate cu incapatanare de vechile sale valori si cutume, riscand sa alunece in desuetudine. Insa exista, de asemenea, varianta sa dea un reset excelent gandit si sa isi imbogateasca panoplia de clienti. In mediul business se vorbeste tot mai des despre inteligenta emotionala. Este cea care gireaza o mai buna comunicare cu publicul (public partener) si cea care transforma AND-ul unui business dandu-i o dimensiune personala care genereaza loialitate. Gucci, brandul italian de fashion, a simtit momentul si a profitat de el din plin. A fost pasul care i-a asigurat nu doar supravietuirea, ci un succes fantastic inclusiv in randul milenialilor suspiciosi la clasic si dornici sa isi creeze o realitate actuala proprie.

2015: momentul cheie

In 2015, Gucci l-a pus in fruntea diviziei de creatie pe Alessandro Michele si acesta a fost un moment-cheie pentru brand. Alessandro Michele a transformat brandul intr-un deziderat la care aspira atat generatia milenialilor, cat si publicul ceva mai matur. La o privire mai atenta, acesta a continuat traditia de excelenta a brandului italian, insa calitatea unui produs Gucci este ceva de la sine inteles. Ceea ce a schimbat Alessandro Michele a fost abordarea modei si a liniilor, a integrat in colectiile pe care le supervizeaza tot ceea ce cautau tinerii consumatori. Articolele Gucci au excelenta, dar elitismul lor nu este unul rigid ci viu, ancorat in nevoile de expresie ale consumatorilor. Au rafinament, dar inspira libertate. Imbina clasicul cu actualul, sunt dezirabile, sunt placute, au frenezia ritmului trepidant si eleganta atemporala. Din anul 2016, pe langa reteaua imensa de magazine fizice din toata lumea, prezenta Gucci in mediul virtual a crescut enorm. In 2017, vanzarile pe online au crescut cu 115%, ceea ce dovedeste ca Gucci este unul dintre brandurile care au reusit sa se conecteze real la public si sa transforme actul de vanzare-cumparare intr-o relatie, intr-un parteneriat prin care oamenii cumpara Gucci pentru a se exprima si nu doar pentru a fi in tendintele impuse de marii jucatori din fashion.

Implicare sociala

Din 2005, Gucci a pornit un parteneriat valoros cu UNICEF. Implicarea sociala a brandului nu a trecut neobservata, atentia la cei mai putin norocosi fiind una dintre valorile pe care le cautam acum la marile branduri. Pana la urma, exista o satisfactie umana greu de egalat in a achizitiona un produs pe care il iubesti, stiind ca o parte din banii platiti va schimba in bine viata unui copil. Campania anuala pe care Gucci o deruleaza in parteneriat cu UNICEF sprijina educatia, sanatatea si accesul la apa potabila a copiilor orfani si bolnavi de SIDA din Africa Sub-Sahariana. In cinci ani, Gucci a donat peste sapte milioane de dolari acestei cauze nobile.

Gucci: special guest in SOLE

Parfumuri

Cele mai multe persoane pasionate de lumea parfumeriei au in istoria povestilor de dragoste si un parfum Gucci. Creatiile casei au o personalitate aparte si, desi sunt variate si incantatoare in moduri diferite, au ca nota comuna efectul irezistibil, rezistenta foarte buna si vibe-ul luxury pe care il aduc, de la designul sticlutei pana la creatia olfactiva bine definita.


 

Genti masculine

Putine branduri au surprins mai bine nevoia masculina de expresie a unui stil de viata care face loc atat carierei cat si spatiului personal. Cu un hint de eleganta bine definita, gentile masculine Gucci se adapteaza personalitatilor diferite, exprima siguranta de sine, confort si dinamism. Calitatea exceptionala a produselor le transforma in cele mai cool si reliable accesorii pentru barbati!



Genti pentru femei

Sa ai o geanta Gucci este mai mult decat un simbol al statutului social, este o investitie pe termen lung in una dintre cele mai inspirate alegeri. Gentile Gucci isi mentin valoarea in timp, iar designul lor este atat de bine gandit incat nu se perimeaza in timp ci raman fidele unui stil clasic cu accente actuale. Innobileaza tinutele si le dau un aer rafinat, pretios si fabulos.

 


SOLE este destinatia ta de happy shopping. Descopera cele mai cool&stylish selectii!