Garantia produselor

Produsele comercializate de catre Sole (genti, ceasuri, ochelari, accesorii) beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare prevazute de ANPC si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.

Ai cumparat recent un produs de la noi si este inca in garantie? Avem vesti bune pentru tine. Odata cu extinderea la nivel european, Sole da partea de service si retur in grija lui Service Return, lider european in managementul garantiilor si retururilor. Problemele se rezolva in unitati de service autorizate in Europa, serviciu gratuit pentru clientii Sole in limita garantiei .

Sole comercializeaza doar branduri premium cu care Service Return are contracte. Produsele Sole vin de la distribuitori oficiali autorizati si sunt conforme cu normele europene. Ele sunt livrate in ambalajul original, cu instructiuni in limba romana si garantie standard, pentru persoanele fizice, asigurata de Service Return.

In cazul in care ai o problema cu aparatul tau, se rezolva in 3 pasi simpli:

1. Intri pe platforma www.service-return.com si accesezi sectiunea “Service”. Completezi informatiile solicitate si validezi cererea.

2. Cererea va fi procesata iar un curier rapid va ajunge la tine, la adresa indicata, pentru a ridica produsul si documentele necesare pentru reparatie.

3. Dupa reparatie il primesti inapoi acasa tot prin curier rapid;

Costul transportului si reparatiei in garantie este suportat de catre noi.

Oricand doresti sa verifici statusul reparatiei tale, o poti face ori pe platforma www.service-return.com, ori direct la urmatoarea adresa: info@service-return.com. (pentru mai multa siguranta verifica si sectiunea spam sau junk a email-ului).. In cazul in care nu ai acces la internet, Service Return iti pune la dispozitie numarul de telefon 0903760703 (tarif 1,5e/minut in cazul in care ai optat pentru garantia standard) sau un alt numar de telefon (cu tarif normal) pe care l-ai primit odata cu achizitionarea pachetului Service Express.

Daca se intampla sa fi nemultumit de constatarea service-ului autorizat, te rugam sa contactezi direct Service Return pentru a-ti rezolva problema.


Important

1. Nu fac obiectul garantiei urmatoarele situatii:

- Defectele de orice fel aparute ca urmare a instalarii sau folosirii unor programe (software) care nu au fost livrate de catre societatea comerciala care a

- Defectele de orice fel aparute ca urmare a uzurii in limitele normale in urma folosirii produsului in conditii normale.

2. In cazul solicitarii nejustificate de acordare a garantiei, Service Return isi rezerva dreptul de a cere beneficiarului contravaloarea manoperei de investigare a produsului reclamat ca fiind defect, cat si cele cu serviciul de curierat. Costul manoperei va fi calculat de Service Return in momentul receptiei reperelor pentru garantie in conformitate cu tarifele de service si nu poate fi mai mic de 15 EUR la cursul zilei.\r\n

3. Toate pachetele trimise la Service Return sunt verificate in momentul primirii in centrul de receptie, in prezenta curierului. In cazul in care se constata lipsa produsului, pachetul este refuzat si returnat expeditorului.